La imatge que acompanya aquest article, no és gratuïta. Forma part dels “recursos educatius” del programa Coeduca’t de la Generalitat de Catalunya, que persegueix obsessivament despertar el sexe en els infants de primària i reconstruir-lo en uns sentits determinats a mesura que creixen i van entrant en l’adolescència.
Primer els animen a descobrir la seva sexualitat incitant-la, quan aquesta no és una característica de la seva tendra edat. La portada del “recursos educatius” que acompanya aquesta informació és prou explícita de com entenen l’educació sexual. Després les pràctiques que duen a terme identifiquen bàsicament sexualitat amb plaer i els hi expliquen com poden assolir-lo. D’aquesta manera obren la porta a una sexualització excitada i anticipada que facilita la promiscuïtat en edats molt primerenques i, diguem-ho tot, fa més fàcil la feina dels depredadors sexuals, sigui en la seva versió directa o en la més extensa a les xarxes, perquè aquests trobaran en l’infant i l’adolescent un ésser predisposat als cants de sirena d’allò que percep com a excitant, però que està lluny de conèixer en totes les seves dimensions, també les perverses.
A mesura que avancen en edat, el programa de la Generalitat els anima a descobrir el seu sexe i a reinterpretar-lo. El noi ja no és un noi, ni la noia és una noia, sinó que pot ser moltes coses alhora i les seves contràries.
El resultat de tot plegat sobre els nostres fills i nets és demolidor. Les últimes dades assenyalen que les persones que es declaren trans han crescut un 7.600% d’ençà que va començar la dècada i, paral·lel a aquest creixement, ha canviat radicalment el seu perfil. Ha passat a la història aquella minoria que eren homes de més de 40 anys que volien transformar-se en dones. Ara el que predomina són les noies menors de 25 anys que volen ser homes.
Les mateixes feministes declaren que ja és un contagi social que no respon a la realitat sinó a la manipulació dels menors, que ara es veurà gratificada per la llei perquè, finalment, el PSOE de Sánchez ha acceptat que els menors puguin elegir el seu sexe sense cap limitació.
Però és que fins i tot, abans de la llei, els resultats ja estan a la vista perquè a Catalunya el 87% dels menors que visiten la sanitat publica volent canviar de sexe ja són hormonats, iniciant així un procés que en la majoria de casos causarà problemes en el creixement dels menors.
Altres fonts, com el tercer Baròmetre d’opinió política del CEO de la Generalitat, assenyala aquesta anomalia que pateixen els nostres joves i que cal cercar la seva causa en la política educativa del govern de la Generalitat. D’acord amb aquesta font, les persones enquestades de 18 a 24 anys que es consideren que no són ni home ni dona, representen el 3,6% del total, quan pel conjunt de la població aquest grup significa només el 0,65%.
Què està passant perquè els més joves presentin aquesta característica en una proporció 8 vegades més gran que la del conjunt de la població?
Més gruixut és encara el que passa amb la bisexualitat. El 20% dels més joves afirmen que tenen aquesta condició quan pel conjunt la xifra és només el 3,95%. A aquestes dades cal afegir que la majoria d’aquest 20% són dones. També hi ha una major propensió a l’homosexualitat, si bé que més modesta. Entre els més joves arriba a ser del 3,6% quan pel conjunt de la població és del 2,15%.
I al cantó de tots aquests experiments i destrosses, en el futur de la nostra joventut hi ha els pèssims resultats escolars.
La informació que dona el Departament d’Educació per a les proves que fan a 6è de Primària i 4t d’ESO assenyalen dos fets evidents.
Les dades del curs 2021-22 demostren que continua la caiguda en el rendiment escolar. I un fet encara més preocupant, les xifres de 4t d’ESO són molt pitjors que les de Primària. De fet, en aquest curs la proporció dels alumnes que presenten un nivell baix o molt baix supera clarament les del nivell alt. En Matemàtiques quasi el 54% pertanyen als dos nivells inferiors. En Ciència i Tecnologia signifiquen quasi el 40%, igual que en Llengua Anglesa i molt a prop es troba la Llengua Catalana amb un 36%.
Els nostres estudiants surten absolutament mal preparats en una proporció molt gran en Anglés, Matemàtiques i Ciències i Tecnologia, això sí, amb molt de sexe.
Els nostres estudiants surten absolutament mal preparats en una proporció molt gran en Anglés, Matemàtiques i Ciències i Tecnologia, això sí, amb molt de sexe Share on X