És efectiu per a una empresa enviar mails massius?

Avui dia, la majoria d’empreses, institucions públiques i privades, associacions, etc., utilitzen la informació de què disposen, per fer enviaments massius a través del correu electrònic.

El problema és que la majoria d’aquests correus electrònics moltes vegades no s’obren. El perquè té molt a veure amb la manera com es fa.

Un dels punts més importants d’un mail és escriure un bon assumpte per no passar desapercebut a les xarxes socials.

La importància de l’assumpte

L’assumpte és el factor clau que suposa la diferència entre l’èxit i el fracàs total i absolut d’una campanya. És veritat que influeixen altres factors, però el reconeixement del que envia el mail és molt important per generar confiança, aconseguir que el correu aterri a la carpeta de rebuts en comptes de correu brossa. Són molts els factors que hi poden influir, però al final el que farà que l’usuari es decideixi a obrir és l’assumpte.

Un bon assumpte ha de tenir una sèrie de característiques:

1- Ha de ser interessant per al destinatari

Moltes vegades, quan comencem amb això de l’email i ens plantegem com fer mailing ben fet, ens oblidem de la part més important, la segmentació. Si tenim una bona segmentació del nostre públic podrem fer diversos assumptes que apel·lin a tots ells.

2- Ha de ser una crida a lacció en si mateix

Ha d’incitar l’usuari a fer-hi clic i veure la resta del contingut.

3- Ha de ser directe, anar al gra

S’ha d’explicar al lector qué hi trobarà dins del mail si hi clica. Però, alhora, l’assumpte ha de ser breu i concís i s’ha d’entendre en un cop d’ull que, al final, és el que decidirà al destinatari a mirar el correu.

4- Ha de ser veraç

Si un assumpte ens diu que dins del mail trobarem una iniciativa, una informació i fins i tot una oferta, ha de ser així. És molt senzill, l’assumpte és el reclam, cosa que farà que un usuari obri el mail o no.

La captació de subscriptors

Hi ha infinitat d’opcions per fer créixer la nostra llista de subscriptors, des de les opcions offline (sense connexió), com la captació de contactes, fins a les diferents promocions en línia que puguem generar. El més habitual és fer servir algun tipus de formulari de subscripció. Pot ser la típica barra o formulari de subscripció, que apareix a algun lloc de la web.

L'assumpte és el factor clau que suposa la diferència entre l'èxit i el fracàs d'una campanya Click To Tweet

El president Sánchez ha anunciat un augment progressiu de la despesa militar fins a arribar al 2% del PIB. Estàs d'acord?

Mira els resultats

Loading ... Loading ...

 

Print Friendly, PDF & Email

Entrades relacionades

No s'ha trobat cap resultat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.