L’aparador de la botiga de Philipp Plein (Núria Calatrava)

No entenc massa l’enrenou que s’ha produït amb l’aparador de la botiga de Philipp Plein, en el Passeig de Gràcia, a Barcelona.

Abans que sortissin totes les crítiques perquè apareixen “Barbies” sense roba, ja l’havia vist i el primer que vaig pensar va ser que aquest aparador comparat amb molts altres on surten dones en posició sensual i lleugeres de roba, no té la provocació necessària que em faci sentir una dona utilitzada.

Qualsevol d’aquestes “Barbies”, si les canviem per “Barbies” de carn i ossos mig vestides, això no seria sexisme? Qualsevol marca que utilitzi la imatge d’una dona per vendre més, també serà sexisme?

Print Friendly, PDF & Email

Entrades relacionades

No s'ha trobat cap resultat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.