L’aparador de la botiga de Philipp Plein (Núria Calatrava)

No entenc massa l’enrenou que s’ha produït amb l’aparador de la botiga de Philipp Plein, en el Passeig de Gràcia, a Barcelona.

Abans que sortissin totes les crítiques perquè apareixen “Barbies” sense roba, ja l’havia vist i el primer que vaig pensar va ser que aquest aparador comparat amb molts altres on surten dones en posició sensual i lleugeres de roba, no té la provocació necessària que em faci sentir una dona utilitzada.

Qualsevol d’aquestes “Barbies”, si les canviem per “Barbies” de carn i ossos mig vestides, això no seria sexisme? Qualsevol marca que utilitzi la imatge d’una dona per vendre més, també serà sexisme?

Entrades relacionades

No s'ha trobat cap resultat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Fill out this field
Fill out this field
Introduïu una adreça electrònica vàlida.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.